La Fundació Idea participa al Projecte Europeu PROUD Projekt

La Fundació Idea hem participat al projecte europeu PROUD, de foment del suport a la vida independent com a alternativa a la pràctica de la cura dels i les joves que migren sols. Està liderat per METADRASI – Acció per les migracions i el desenvolupament de Grècia.

Altres entitats d’Europa que també han format part del projecte de mentoria social són Apostoli i Centre de Dret Constitutcional Europeu, de Grècia; PLAN International d’Alemanya; Athens Lifelong Learning Institut, de Grècai i NIDOS d’Holanda.

L’objectiu general és donar suport a la creació, millora i expansió de sistemes alternatius d’atenció. D’acord amb l’article 1 (b) de les Directrius de les Nacions Unides per als Sistemes Alternatius d’Atenció a la Infància, els sistemes d’atenció alternatius identificats i proporcionats han de promoure la plena salut i el desenvolupament harmònic de l’infant.

Us deixem l’entrevista que vam elaborar parlant d’aquest projecte amb les tres dones mentores professionals de la Fundació Idea, on parlen dels objectius, sentiments trobats i l’ajuda necessària que han brindat a les joves participants del projecte: